sobota, 26 lipca 2014

Kremowy żel pod prysznic Le Petit Marseiliais Kwiat Pomarańczy

Dostałam ten żel pod prysznic wraz z całą paczką w ramach kampanii na portalu związanym z marketingiem rekomendacji - rekomenduj.to.

Od razu wypróbowałam żel pod prysznic - pachnie cudownie! Delikatny, kremowy, zmysłowy.... Bardzo dobrze się rozprowadza, dobrze się pieni
Żel troszkę jest lejący, ale w połączeniu z wodą tworzy aksamitną pianę.Po kąpieli skóra jest miękka i pachnąc.Następnego dnia rano skóra faktycznie jest bardziej miękka i nawilżona co najbardziej ze wszystkiego mnie cieszy- bo mam skórę suchą i wystarczy przejechać po niej delikatnie paznokciem i zostaje biały ślad.Pierwszy raz pomyślałam, że nie potrzebuję balsamu bo ciało było nawilżone.
Na razie jestem bardzo zadowolona - kosmetyki spełniły moje oczekiwania.
+pięknie pachnie
+bardzo dobrze się rozprowadza 
+dobrze się pieni 
+delikatny, kremowy, zmysłowy zapach
 +estetyczny wygląd opakowania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz