niedziela, 6 lipca 2014

Kapsułki do prania WASCHBAR

Na fb był prowadzony konkurs,gdzie w każdym etapie edycji była wybierana osoba,gdzie nagrodą był bon na 120zł do wykorzystania w sklepie internetowym http://twojachemia.pl/.Mi udało się zostać nagrodzoną w ostatniej edycji konkursu,gdzie złożyłam zamówienie z wybranymi prze zemnie artykułami chemicznymi,są to produkty zagranicznej marki.
Do przetestowania otrzymałam prawdziwą innowację,ale wybrałam na pierwszy rzut- kapsułki do prania WASCHBAR.Choć dużo słyszałam o nowej formie prania to jednak dopiero teraz miałam okazję wypróbowania kapsułek.
Najważniejszą cechą jest poręczne, jednorazowe opakowanie.
Wystarczy wrzucić do bębna, nakryć ubraniami lub pościelą i gotowe.Opakowanie jest starannie zaprojektowane - eleganckie i stworzone z myślą, by zaoszczędzić sporo miejsca w łazience, które zwykle zajmował wielki pojemnik na proszek. Pojemnik jest ładny i efektownie prezentuje się łazienkowej półce. Otrzymałam pojemnik zawierający 18 szt kapsułek, co równoważy 18 prań.Kapsułki  mają bardzo ładny zapach i ciekawy kolor,a kolorowe tkaniny nie tracą koloru,ubrania po wyjęciu z pralki mają świeży i długotrwały zapach, są przyjemne w dotyku.Całkowicie rozpuszczają się w wodzie i nie zostawiają żadnych śladów na ubraniach.


Po wielu praniach jestem naprawdę zadowolona z rezultatów a podsumowując ilość zastosowanego środka piorącego, muszę przyznać, iż użycie kapsułek znacznie oszczędziło jego zużycie a przy tym są naprawdę niedrogie.Muszę przyznać, że od dziś dla większego efektu i oszczędności, pozostanę wierna kapsułkom .
By ubrania były miękkie dodaję płyn do płukania tkanin,który również nadaje piękny zapach naszym ubraniom,a tkaniny nie są szorstkie.Polecam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz