czwartek, 3 lipca 2014

Projekt Trnd-paczka always

 Zostałam wybrana jako jedna z 3.000 Ambasadorek http://www.trnd.com/pl Always,gdzie do testowania dostałam podpaski always.

Zestaw startowy zawierał:
Do własnego użytku:
• 1 pojedyncze opakowanie Always Ultra Normal – 10 szt.
• 1 pojedyncze opakowanie Always Ultra Night - 7 szt.
• Przewodnik projektu - informacje o projekcie trnd, który zawiera prezentację nowych podpasek Always Ultra oraz wiele inspirujących pomysłów, pomocnych w komunikacji z koleżankami.
• Książeczka „Twoje badanie opinii”.
Do podarowania:
• 1 pojedyncze opakowanie Always Ultra Normal - 10 szt.
• 2 pojedyncze opakowanie Always Ultra Night - 14 szt.
• 12 saszetek Always.
• 12 satynowych wstążeczek.
• 12 ulotek Always.

Paczka jest świetna i na pierwsze wrażenia dobrze zorganizowana,chętnie przetestuję wraz z moimi koleżankami,już mogę powiedzieć,że będą to moje ulubione podpaski.

Wypróbowałam i już nigdy nie kupię innych podpasek.Całą noc trzymają się na miejscu,Wystarczy ze wstaje wypoczęta;bo w nocy zamiast pobudki na sprawdzanie "czy wszystko ok,czy nie ma przecieku" spałam sobie w ulubionej pozycji,nawet gdy  przekręcałam się na bok nic się nie działo:) i od rana mam dobry humor.Ich nowa delikatna powłoczka z otworami  pozostaje sucha i odprowadza wilgoć z dala od ciała, w głąb warstwy chłonnej.Środkowa warstwa wchłania wilgoć w kilka sekund i rozprowadza płyn równomiernie wzdłuż podpaski. Kolejna warstwa zawiera super absorbent, który wiąże płyn w żel, zapobiegając jego wyciekaniu.
 Chłonne, przepięknie pachną,cieniutkie - jednym słowem to jest to,one są NIEZAWODNE.Zostaję z nimi na zawsze. dzięki TRND mogłam je przetestować i dowiedzieć się jaką ochronę gwarantują! Jeśli ktoś ma tak jak ja problem w pierwszym i drugim dniu miesiączki z przeciekaniem nocnym niech je zakupi.POLECAM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz