sobota, 26 lipca 2014

Balsam do ciała Le Petit Marseiliais

Właśnie wypróbowałam  balsam, który otrzymałam w ramach kampanii Rekomenduj.to i w tym poście chcę podzielić się z Wami moim pierwszym wrażeniem.

Balsam jest przeznaczony do suchej skóry,który u mnie sprawdził się w 100%.
Bardzo podoba mi się konsystencja balsamu, bo nie zostawia białych smug, nie jest tłusta i od razu się wchłania.
Zapach piękny, bardzo słodki i intensywny - co bardzo lubię. Zapach dość długo utrzymuje się na ciele.Po nocy wstaję i jeszcze moje ciało pachnie cudownym zapachem.
Konsystencja rewelacyjna. Mleczko lekko gęstawe, idealnie rozprowadza się po ciele. Kosmetyk umieszczony w butelce z 'pompką', dzięki czemu aplikacja jego jest łatwa i przyjemna, po przekręceniu możemy- zamknąć, więc bez obaw możemy zabrać ten produkt w podróż i nie martwić się tym, że nam się rozleje. 
+ dobrze się rozprowadza
 + ładnie pachnie, zapach długo się utrzymuje 
+ wygodne opakowanie z pompką ułatwia aplikację
 + skóra jest miękka i delikatna, dobrze nawilżona
+ szybko się wchłania  






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz