sobota, 9 sierpnia 2014

Maskara Rimmel Wonder’Full

To właśnie mi udało się zostać jedną z tysiąca recenzentek maskary Rimmel,który na sklepowych półkach ma się pojawić pod koniec sierpnia w cenie ok.32zl.
Przesyłka przyszła pięknie zapakowana w teczce na rzep,w której znajdował się pakiet recenzentki.

Po otworzeniu w środku znajdowały się dwa tusze jeden dla mnie,a drugi dla koleżanki i reklama w kształcie kropli olejku arganowego.Tusz ma bardzo eleganckie ciemno-złote opakowanie.Świetnie uformowana rączka nie wyślizguje się z ręki.

Zaczęłam testować i zostałam pozytywnie zaskoczona,tusz doskonale odżywia rzęsy, wydłuża je,pogrubia i się nie kruszy a także nie zostawia grudek, ładnie pachnie po całym dniu moje rzęsy wyglądają bardzo naturalnie.Szczotka jest silikonowa,miękka, elastyczna, przyjemna w użyciu. Bardzo ładnie podkreśla rzęsy i je rozczesuje.

Rimmel Wonder ’Full -uwodzenie przez olśnienie, to olśniewające spojrzenie w pełnym wymiarze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz