niedziela, 17 sierpnia 2014

Nivea LONG REPAIR odżywka odbudowująca do włosów

W ramach testowania zostałam wybrana do wypróbowania odżywki marki Nivea,której kosmetyki są wszystkim doskonale znane.
Odżywka LONG REPAIR z olejkiem babassu wzmacnia włosy już od nasady, odbudowuje strukturę włosów i ułatwia rozczesywanie oraz chroni końcówki włosów. Pielęgnuje i odbudowuje włosy od nasady aż po końcówki dzięki płynnej keratynie i olejkowi z babassu.
Odżywka jest naprawdę świetna,dobrze rozprowadza się na włosach,gdzie po wmasowaniu jej na włosy trzymałam ok.2min. po czym spłukuję,a moje włosy po jej użyciu były miękkie,gładkie,błyszczące. Odżywka doskonale ułatwia rozczesywanie,po niej nie plączą się i nie puszą.
 Skład:
Aqua, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Dimethicone, Hydrolyzed Keratin, Orbignya Oleifera Seed Oil, Oryzanol, Silicone Quaternium-18, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Trideceth-6, Trideceth-12, C12-15 Pareth-3, Coco Betaine, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Lactic Acid, Citric Acid, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Ethylhexylglycerin, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Benzyl Alcohol, Parfum

5 komentarzy:

  1. mam z Nivea odżywkę prostującą i też fajnie wygładza włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nivea to dobra marka :) jestem z niej zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam różne kosmetyki tej firmy i nie zawiodłam się na nich :)

      Usuń
  3. Żałuje, że wycofała serie szamponów i odżywek dla brunetek! Nieziemsko pachniały...
    och-no-sugar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń