poniedziałek, 16 marca 2015

Kosmetyki Bond

Dziś chciała bym podzielić się z wami opinią mojego męża na temat kosmetyków marki Bond,która jest od dawna na polskim rynku i znana szerokiemu gronu męskiej społeczności.
Wody toaletowe Bond Expert zostały stworzone po to, by mężczyzna mógł się poczuć się świeżo i komfortowo w każdej sytuacji. Nowa formuła została opracowana z myślą o tym, by zapach utrzymywał się na skórze do 24 godzin. Woda toaletowa Bond przeznaczona jest dla aktywnego mężczyzny, którego cechuje zdecydowanie i pewność siebie. Jej ponadczasowy i klasyczny zapach łączy nuty drzewno-aromatyczne.
Z wody po goleniu tej marki w wersji Bond expert jestem bardzo zadowolony. Dobrze łagodzi podrażnienia po goleniu i co dla mnie najważniejsze nie powoduje alergii czy innych niespodzianek. Zapach taki morski bardzo delikatny a cenowo wypada wręcz śmiesznie przy droższych markach innych producentów. Ma bardzo przyjemny zapach aczkolwiek nie jest zbyt trwały, zawiera małe stężenie alkoholu co czyni go przyjemnym w aplikacji i co dla mnie najważniejsze dobrze dba o skórę mojej twarzy. Odpowiednio ją natłuszcza i pielęgnuje.Ma fajne właściwości kojące i natłuszczające. Także zacząłem z przyjemnością sięgać po Bonda.

2 komentarze: