sobota, 7 marca 2015

Garnier NEO-Dezodorant antyperspiracyjny w suchym kremie

Do testowania tego produktu dostałam się dzięki Ofeminin,gdzie było przeznaczonych 180 szt. tego antyperspirantu,dostępne były 4 warianty zapachowe

Fruity Flower - zmysłowy kwiatowy zapach z nutką aromatów owocowych
Fresh Blossom - o delikatnym zapachu świeżych kwiatów
Soft Cotton - lekki zapach o bawełnianej świeżości
Shower Clean - orzeźwiający z lekką nutką cytrusów

mi trafił się Fresh Blossom - o delikatnym zapachu świeżych kwiatów.
NEO to pierwszy antyperspirant w suchym kremie od Garniera dla intensywnej 48 godzinnej ochrony i regeneracji skóry pod pachami.Idealnie łączy w sobie skuteczność antyperspirantu i pielęgnację skóry, dzięki zawartości 80% składników pielęgnacyjnych.
Garnier NEO wchłania się natychmiastowo oraz jest niewidoczny na skórze i ubraniach.
Dezodorantów w sprayu nie używam już od kliku lat są jak dla mnie mało skuteczne.
Garnier NEO dobrze chroni skórę pod pachami,nie podrażnia skóry po goleniu,ma ładny zapach i jest delikatny długo się utrzymuje,a ja nie muszę czekać aż się wchłonie!
Bardzo łatwy w użyciu,bo ma trzy otworki więc naciskamy tubkę i wydobywa się krem,więc wystarczy wycisnąć nieco na aplikator i rozsmarować.
Produkt zapewnił mi świeżość,ale jednak przy dużej potliwości raczej się nie sprawdzi
Ktoś z was używał?Jak się sprawdził u was?

1 komentarz:

  1. Nie używałam ale czytałam same negatywne opinie. No i cenowo dosyć drogi jak na antyperspirant.

    OdpowiedzUsuń