wtorek, 2 kwietnia 2013

PREMIUM ROSA

Pewien czas temu dostałam paczkę z produktami Premium Rosa. Najpierw zwróciłam uwagę na opakowania- ładne kształty, kolory, porządne szkło i dobrze opracowane graficznie etykietki. Dobrze się zaczyna. Później zaczęłam oglądać produkty i czułam się przy tej paczce jak dziecko, które dostało prezent ;)Najpierw zaczęłam próbować syrop malinowy.
Smak dzieciństwa, faktycznie. Moi rodzice robili sok o takim smaku. Teraz już, po latach praktyk, robią lepsze. Ten mi nieodparcie kojarzy się z posmakiem jaki zostawia nakrętka, gdy podczas pasteryzacji nalejemy za wysoko wodę do garnka.
Alę idę dalej. Sok z aceroli. Przecierowy, kwaskowaty, bardzo smaczny. Zdrowy, zawiera aż 1350 mg witaminy C w butelce. Pewnie kupię co jakiś czas.

 Zostały mi jeszcze do wypróbowania: syrop czarny bez, konfitura z malin.,konfiturę chciałabym wykorzystać do wypieków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz