środa, 3 kwietnia 2013

Paczuszka Samersby

Wygrałam kampanię Samersby i dzięki temu mogłam testować tą paczuszkę.
Przesyłka od Lorda Samersby dzięki Streetcom Polska.

Częściowo wiedziałam co będzie w paczce,ale odwijając czarną folię moim oczom ukazała się cudnie kolorowa paczka.18ulotek na kolorowym papierze.tyle samo wizytówek,karty do gry,szklanka z logo piwa i kartę ambasadora na smyczy no i oczywiście aż 24 sztuki piwa SAMERSBY.


Na czym polega kampania?Otóż mam rozdać 18 sztuk piwa z ulotkami i wizytówką 18 znajomym.
Mam przeprowadzić z nimi rozmowę i później z każdej zdać raport.
Z tą kampanią jest również konkurs,dla najbardziej aktywnych będą zaproszenia na imprezę do Warszawy z Lordem Samersby.


To moja pierwsza kampania w której biorę udział i jestem pod ogromnym wrażeniem.Nie wiem czy znacie smak tego piwa,ja wcześniej go nie znałam i dopiero teraz mogłam poznać i jestem ogromnie zadowolona.Smak ma jabłkowy i najlepsze jest schłodzone z kostkami lodu.Polecam wszystkim kto jeszcze nie pił niech spróbuje,a na pewno nie pożałuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz