poniedziałek, 18 maja 2015

LE PETIT MARSEILLAIS - Ambasadorka

Jakiś czas temu była kampania w której można było się zgłosić by zostać Ambasadorką Le Petit Marseillais.Zgłosiłam się i tak zostałam jedną z wielu ambasadorek do przetestowania nowości marki.
Po wybraniu mnie zawitał do mnie kurier z paczką Ambasadorki Le Petit Marseillais.Odetchnęłam Prowansją. Wszystko dzięki przesyłce od Le Petit Marseillais.Miałam już raz okazję testować i poznać markę bliżej,bo w zeszłym roku na portalu Rekomenduj.to udało mi się również zakwalifikować do otrzymania tychże kosmetyków.Wówczas w moje ręce trafił żel pod prysznic Kwiat Pomarańczy, mleczko nawilżające oraz całe mnóstwo mini produktów do podzielenia się z innymi.
W paczce znalazłam Delikatny żel 2 w 1: pod prysznic i do kąpieli – Pomarańcza i Grejpfrut,Delikatny żel pod prysznic – Werbena i Cytryna

Do paczki ambasadorskiej dołączone zostały próbki mleczka do ciała, żelu kwiat pomarańczy oraz kupony umożliwiające rejestracje na portalu Ambasadorek Le Petit Marseillais.
Opaskę na oczy,by po otworzeniu paczki odgadnąć tajemniczy zapach.
Znacie kosmetyki marki Le Petit Marseillais? Przypadły Wam do gustu?

2 komentarze: