wtorek, 30 grudnia 2014

Sylveco" Lekki Krem Brzozowy

Dzięki konkursowi na fb wygrałam zestaw Sylveco,którego markę mam okazję poznać i przetestować ich kosmetyki.
Podoba mi się marka tych kosmetyków,bo nie dość że cenię sobie polskie produkty to przyjazna zwierzętom-proste, naturalne składy.
Firma skutecznie się rozszerza,ma w swojej ofercie wiele wspaniałych produktów godnych polecenia.
Hypoalergiczny lekki krem brzozowy jest przeznaczony do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju cery wymagającej regeneracji. Zawiera ekstrakt z kory brzozy, który dzięki właściwości pobudzania syntezy kolagenu i elastyny, zwiększa sprężystość skóry i skutecznie opóźnia procesy starzenia.Skład kremu jest niezwykle zachęcający-same dobre dla naszej skóry substancje, zwłaszcza betulina przyspieszająca gojenie wszelkich ranek i stanów zapalnych.
Na pewno skóra po tym kremie jest bardziej sprężysta,krem odbudowuje warstwę wodno-lipidową,ponieważ,gdy myłam twarz wodą to moja skóra od razu odczuwała ukojenie po zastosowaniu tego kremu.
Konsystencja kremu jest fantastyczna! Krem nie jest gęsty i ciężki - zdecydowanie jest to lekki, nie obciążający skóry kosmetyk.
Pierwszy raz w życiu spotkałam się z kremem, który tak błyskawicznie się wchłania! Tym samym krem świetnie nadaje się pod makijaż - szybko się wchłania, można go rozprowadzić pędzlem do nakładania podkładu, nie roluje się pod podkładem.
Biorąc pod uwagę te zalety, gdy mam się wybrać na zakupy kosmetyczne , częściej wybieram właśnie sklep zielarski i propozycje naturalnej kosmetyki niż drogeryjne cuda.
Krem jest w bardzo wygodnej tubie z pompką-co lubię bo dozuje odpowiednią ilość kosmetyku.
Wszystkim którzy wahają się nad zakupem kosmetyku tej marki gorąco polecam na pewno nie pożałujecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz