sobota, 29 listopada 2014

Testujemy - Biedronka!

W poniedziałek udało mi się zakwalifikować do testu Biedronki.Po raz kolejny 1000 osób będzie miało możliwość przetestowania nowego produktu Biedronki i wybrania najlepszego wariantu, który trafi do sprzedaży.
Kilka godzin po zapisach otrzymałam maila o następującej treści:
Po raz pierwszy udało mi się dostać do testów Biedronki. Ciężko było, bo w niecałą minutę było już wybranych 1000 testerów. Po kilku dniach kurier dostarczył paczkę z mydełkami.
Biedronka szuka co miesiąc nowych 1000 testerów swoich nowych produktów, by wybrali jeden najlepszy, który trafi na półki sklepowe ;) Link do rejestracji znajdziecie tutaj https://www.testujemy.biedronka.pl/rejestracja
W środku znajduje się list z informacją o zasadach testowania
oraz zestaw 5 mydeł o pojemności 100 ml,z dozownikami o różnych zapachach:
-Creamy Orchid
-Oriental Night
-Green Touch
- Hawaiian Dreams
- Pure Flower
Opakowania estetyczne w pastelowych kolorach,płyn w środku jest takiego samego koloru co świetnie odzwierciedla buteleczkę z zawartością.
Akcja z testowaniem polega na wybraniu jednego zapachu,by trafił na sklepowe półki.
Na początku nie chciałam myć rąk,a jedynie powąchać każde mydło z osobna,by zaspokoić ciekawość nosa.Lecz co innego zapach wąchać,a co innego próbować w kontakcie z pH skóry.Co do działania - dobrze myje,ręce starałam się jak najmocniej zabrudzić,by sprawdzić jak sobie mydełka poradzą,okazało się że to dla nich żaden problem,nie wysusza rąk i fajnie wygładza dłonie ;) Zapach utrzymuje się jakiś czas, a te mocniejsze zapachy jeszcze dłużej.
Na dzień dzisiejszy moim numerem jeden jest PURE FLOWER, którego zapach podczas testu wypadł ... najlepiej!
Wyniki testu przesyłamy do 3 grudnia, więc jestem ciekawa,które mydło najlepiej przypadnie testerom do "nosa" i trafi na sklepowe półki.
Słyszeliście już o tej akcji? Miałyście możliwość testowania z Biedronką? Jakie są Wasze odczucia,pochwalcie się, kto testuje razem ze mną te mydełka?

2 komentarze:

  1. I ja dostałam się do tej akcji po raz pierwszy. Mydełka świetne choć moim faworytem zostało mydełko Oriental Night.
    Na moim blogu również recenzja. Zapraszam do poczytania :)

    OdpowiedzUsuń