sobota, 13 września 2014

Kapsułki Vizir

Od pewnego czasu istnieją dla mnie tylko kapsułki.Niestety proszek zostawiał białe ślady a płyn nie dopierał. Kapsułki zabierają mało miejsca w łazience i dozowanie jest proste.Pranie zawsze doprane, miękkie i pachnące.
Silne działanie piorące
Zapewnia legendarną biel Vizira

Wydajny
Jedna kapsuła w zupełności wystarcza, by wyprać całe pranie.

Uniwersalny
Może być stosowana zarówno do białych, jak i kolorowych ubrań! Pomaga zachować blask ubrań nawet po 20 praniach!

Nie pozostawia osadów / inteligentne rozwiązanie
Folia chroniąca detergent całkowicie rozpuszcza się w wodzie już w 1 minutę, nawet w 30°C!

Łatwy w użyciu
Eliminuje konieczność dozowania detergentu, nie rozlewa się i zapobiega użyciu nadmiernej ilości środka piorącego.

Wygodne przechowywanie
Opakowanie za zabiera dużo miejsca w łazience i torbie na zakupy!

2 komentarze:

  1. Też zglosiłam się do testowania kapsułek piorących i czekam na nie z niecierpliwością, mam nadzieję ze w ogole się 'załapie' na te kampanie. Nigdy nie używałam kapsułek ale wierze ze to 100x lepsze rozwiązanie od wiecznie rozsypującego się proszku, niewypłukującego sie do konca z pojemnika na proszek w pralce i dokladnie tak jak napisałas - nie zawsze chce sie dopłukac. Fajna sprawa!
    Pozdrawiam,
    och-no-sugar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam nadzieję że dostanę się do testów powodzenia :)

      Usuń