Dostałam się do kampanii Żytniej,gdzie kurier dostarczył tajemniczą paczkę agenta do testowania ze znajomymi i dzielenia się opinią o produkcie.
Tajemnicza paczka zawierała
-
2 butelki po 0,7 l Extra Żytnia na wspólne spotkania ze znajomymi
-
5 butelek po 100 ml Extra Żytnia do rozdania po 1. sztuce każdemu znajomemu,by poznać opinię o produkcie
-
Informator Talk Agenta
-
15 ulotek do rozdania znajomym
Zostało zacząć testować i powrócić do czasów PRL-u.
OPINIA Z TESTOWANIA
Dla ułatwienia osobom,które dostały do testowania małe buteleczki żytniej przygotowałam również
krótką ankietę,by mogli od razu notować swoje opinie i spostrzeżenia na temat trunku
bym ja później mogła zdać raport z ich rozmowy to mi i im ułatwi współpracę.
Żytnia na majówce z testerem
Kampania
ruszyła we właściwym momencie,gdyż był okres świąt wielkanocnych,jak
również zbliżał się długi weekend majowy więc można było wybrać
odpowiedni moment do zaproszenia znajomych i rodziny.
Osoby
które próbowały wódki żytniej były zaskoczone nie tylko zmianą butelki i
etykiety,ale szczególnie jej smakiem,jest "łagodna","nie pali w gębie"i
nie boli głowa na drugi dzień po jej spożyciu,jak stwierdził jeden
tester "niebo w gębie".
Najlepiej
smakuje schłodzona, podawana w niewielkich kieliszkach w towarzystwie
tradycyjnych, polskich przysmaków takich jak śledzik,kwaszony ogórek i
marynowane grzybki co widać na zdjęciu,nie trzeba popijać,bo jej
delikatny smak nie pali w buzi.
HISTORIA ŻYTNIA
Historia Śląskiej Wytwórni Wódkę Gatunkowych Polmos
Bielsko – Biała rozpoczyna się mniej więcej w 1827 r. Już wówczas jednym
z najbardziej znanych wyrobów tego regionu była wódka na bazie
spirytusu żytniego. Po II Wojnie Światowej, zakład zaczął normalnie
funkcjonować już w 1946 r. Wówczas to ruszyła produkcja wódek
gatunkowych, spirytusów owocowych, soków, a w następnych latach likierów
i kremów (razem 16 gatunków). W tym czasie większość czynności takich
jak rozlewanie alkoholu, pakowanie wykonywano ręcznie. Dopiero lata 50-t
e przyniosły znaczące zmiany. W 1951 r. Zmodernizowano rozlewnię i
rozbudowano zakład. Zaczęto też inwestować w nowe produkty. Brak jest
dokładnych danych kiedy powstała receptura i nazwa Extra Żytniej,
jednak rozpoczęcie jej produkcji datuje się na lata 60-te. „Żyto”, jak
powszechnie nazywano „Extra Żytnią” stało się w latach 70- tych i
80-tych napitkiem kultowym. Występowało w niezwykle popularnych do
dzisiaj filmach i serialach Stanisława Barei (Miś, Alternatywy 4) i
stało się marką nie tylko rozpoznawalną, ale i docenianą przez szeroką
rzeszę konsumentów.Historia Śląskiej Wytwórni Wódkę Gatunkowych Polmos
Bielsko – Biała rozpoczyna się mniej więcej w 1827 r. Już wówczas jednym
z najbardziej znanych wyrobów tego regionu była wódka na bazie
spirytusu żytniego. Po II Wojnie Światowej, zakład zaczął normalnie
funkcjonować już w 1946 r. Wówczas to ruszyła produkcja wódek
gatunkowych, spirytusów owocowych, soków, a w następnych latach likierów
i kremów (razem 16 gatunków). W tym czasie większość czynności takich
jak rozlewanie alkoholu, pakowanie wykonywano ręcznie. Dopiero lata 50-t
e przyniosły znaczące zmiany. W 1951 r. Zmodernizowano rozlewnię i
rozbudowano zakład. Zaczęto też inwestować w nowe produkty. Brak jest
dokładnych danych kiedy powstała receptura i nazwa Extra Żytniej,
jednak rozpoczęcie jej produkcji datuje się na lata 60-te. „Żyto”, jak
powszechnie nazywano „Extra Żytnią” stało się w latach 70- tych i
80-tych napitkiem kultowym. Występowało w niezwykle popularnych do
dzisiaj filmach i serialach Stanisława Barei (Miś, Alternatywy 4) i
stało się marką nie tylko rozpoznawalną, ale i docenianą przez szeroką
rzeszę konsumentów.
NOWY SMAK I KSZTAŁT
W 2000 roku marka została odświeżona (zmieniona
etykieta i butelka), a kolejny restyling Extra Żytnia przeszła w maju
tego roku. Butelkę z grawerowanym kłosem zaprojektowała londyńska
pracownia Claessens International. Charakterystyczna etykieta również
została odświeżona. Zachowano tak znamienne dla marki motywy jak złoty
kłos, czerwona wstęga oraz zestaw kolorów, jednak sam kształt uległ
modyfikacji – stał się bardziej subtelny. Zmieniono także komunikację
marketingową marki – z jednej strony kładąc nacisk na jej długą
historię, z drugiej podkreślając nowoczesny charakter. „Nowa Tradycja”
to obecnie hasło, jakiemu hołduje Extra Żytnia.
W październiku 2010 roku „Extra Żytnia” zdobyła prestiżowe
wyróżnienie – srebrny medal w londyńskim konkursie Vodka Masters,
organizowanym przez „The Spirits Business”. Jurorzy tego niezależnego
konkursu docenili smak polskiego trunku – stąd wzięła się tak wysoka
ocena.
A więc...zdrówko :)
OdpowiedzUsuńdziękuję :)
Usuń