środa, 13 listopada 2013

Kampania czekoladek Danusia


Na przesyłkę czekałam z niecierpliwością. W końcu dziś dzwonił do mnie kurier że ma paczuszkę.Talk Agentki. Otworzyłam ją z szybszym biciem serca, tym bardziej że to moja pierwsza kampania w Talk Marketing. Mam nadzieję że sobie poradzę. A wracając do pierwszego wrażenia po wyjęciu z folii...interesujące opakowanie z wizerunkiem Danusi a w środku pięknie zapakowane czekoladki. Już nie mogę się doczekać kiedy spróbuję.
Czekoladek Danusia ja miałam 3 smaki po 6 o smaku ajerkoniak,6 o smaku masy czekoladowej i 7 o smaku likieru kawowego.
W środku znajduje się również informator,ulotki dla znajomych jak również płyta z filmem jak powstały czekoladki Danusia.Teraz pozostaje tylko zacząć testowanie ze znajomymi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz