poniedziałek, 4 marca 2013

Recenzja urządzenia MySpring

Pod koniec pażdziernika zgłosiłam hasło do konkursu,gdzie wygrało testowanie urządzenia oto recenzja:
Do
testów przeznaczono 11-litrową butlę wody, którą zużyliśmy w ciągu niepełnych 7dni.
MySpring®  ma bardzo przyjemny, nowoczesny wygląd oraz kompaktowe wymiary. Jest też w miarę lekki. Ze względu na swój kształt bez problemu można go utrzymać w należytej czystości. Bez większego problemu znalazłam dla niego miejsce na blacie w mojej ciasnej kuchni. 
Kolor, jaki wybrałam, to biały - jest dość nowoczesny i neutralny.Obsługa dystrybutora mySpring® jest naprawdę dziecinnie prosta. Wystarczy lekko nacisnąć dźwignię, by woda zaczęła lać się strumieniem. Poradziła sobie z tym nawet nasza 2-letnia córeczka, która bardzo chętnie podchodziła i lała do swojego kubeczka wodę prosto z dystrybutora. Z tyłu urządzenia umiejscowiono pokrętło, które pozwala nam regulować temperaturę chłodzenia wody. Ustawiona na max jest naprawdę lodowata! Idealna na lato :) Zimą wystarczy ustawić na minimum chłodzenia.

**************************************************************************************************************


Niestety mySpring® ma jedną wadę. Dość istotną, niestety. Urządzenie musi być włączone do prądu, nie tylko w celu schłodzenia wody, ale przede wszystkim, jeśli chcemy nalać z niego wody, niezależnie od tego, czy ma być schłodzona, czy ta w temp. pokojowej. Gdy w czasie kilkugodzinnej awarii zasilania chciałam napić się wody, musiałam sięgnąć po tradycyjną butelkę. Cieszę się, że mieliśmy możliwość przetestowania dystrybutora wody mySpring®.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz